Itt a nyár vége :(

Mintha csak tegnap lett volna, hogy barátommal ittuk a radlert nagybácsim meggyüzemében. Pedig már 2 hónapja volt! Azóta csak a gépet nyomogattam, párszor történt ez-az, de sajnos nem sok minden. De végül is, mindennek eljön a vége, és így van ez a nyárral is, vagy akár az általános iskolával is, ugyanis most megyek középiskolába (pontosabban holnap után) és ez is rátesz egy lapáttal krónikus izgulásomra. Már csak egy nap van hátra a nyári szünetből, de ebbe a napba mindent bele fogok süríteni amit csak tudok. De azután jön a 10 hónap, avagy majdem 1 ÉV szenvedés. Nagyon rossz belegondolni. De sebaj, ezt is túlvészelem valahogy, ahogy eddig ezt a 8 évet is kibírtam. Amúgy a videózással és a blogírással továbbra sem fogok leállni, ugyanis BIZTOS hogy lesz szabadidőm. Persze a videózás! Itt van a csatornám linkje. Számos csillagászkodós videót töltöttem fel, szóval akit érdekelnek efféle dolgok, vagy csak szimplán segítségre van szüksége az bátran írjon nekem.



Ha minden igaz, két érdekes dolgot sikerült ide beszúrnom. Az egyik az Augusztus 20.-a i tűzijáték, a másik pedig a holdról készült fényképsorozatom amit összeillesztettem "stop motionná" vagy mivé.
Na jól van, szerintem eleget pofáztam. Hát akkor jelentkezek a következő bejegyzésemben vagy vidómban, valamikor ősszel. Hát akkor CS

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FM Rádióadó házilag

Császtok!