Császtok!

Na hol is kezdjem? Kezdjük ott hogy én egy Magyar srác vagyok akit érdekel a csillagászat meg ilyesmi. A haverommal rengeteget szoktunk csillagászkodni és éppen ez okból hozom létre e blogot hogy valahol tudjam közölni a többi emberrel tevékenységemet. Eddig csak bolygókról csináltunk fényképeket (pontosabban a Jupiterről és a Szaturnusz-ról). A Jupitert a haverom fényképezte, én meg a Szaturnuszt. Itt láthatjátok a képeket:



Készült egy CARENA 60/700-as refractorral, tehetséges haverom fényképe :)



Ez pedig készült a BRESSER VENUS 76/700-as reflectorommal

Emlékszem, hajnali kettőkor keltem még tavasszal hogy megnézzem a Szaturnuszt. Alapból semmi kedvem nem volt, mert a telefonom túl hangosan ébresztett. Valahogy kiküszködtem magam  és amikor megláttam, emlékszem, majd kiugrottam a bőrömből és hangosan elkiáltottam magam: AZTAMINDENSÉGIT! Ezután hosszadalmas Szaturnusz nézés következett, míg észrre nem vettem hogy rámhajnalodik. Gyönyörű volt a látvány :D
Ezek után már értettem, mit jelent a mondás: "Aki korán kel, aranyat lel."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FM Rádióadó házilag

Itt a nyár vége :(